Vårdgivarwebben / Nyhetsarkiv / NPO rehabilitering, habilitering och försäkringsmedicin bjuder in till ett webbinarium

NPO rehabilitering, habilitering och försäkringsmedicin bjuder in till Webbinarium om den generiska modellen för rehabilitering och delar av försäkringsmedicinskt arbete i klinisk verksamhet.

NPO rehabilitering, habilitering och försäkringsmedicin bjuder in till ett webbinarium om den generiska modellen i en bearbetad version för klinisk verksamhet. Modellen beskriver centrala delar i patientens rehabiliterings- och sjukskrivningsprocess.

28 mars klockan 14.30–16.00. Ingen föranmälan krävs.

Främsta målgrupp för webbinariet är chefer och medarbetare som är ansvariga och delaktiga i utveckling av rehabilitering och försäkringsmedicin. Vid frågor kontakta siv.folkhammarandersson@regionkalmar.se, processledare NPO rehabilitering habilitering försäkringsmedicin

Zoom-länk: https://regionkalmar-se.zoom.us/j/84625572832?pwd=K2F4RnFRTVFYU245ako2RjZTd0NWZz09

Webinar ID: 846 2557 2832
Passcode: 277592

Mötet spelas in. Du samtycker till detta genom att ansluta till mötet. Din mikrofon och kamera är avstängd, men du kan skriva i chatten.

Kontakta Region Värmland

För dig som är patient