Vårdgivarwebben / Nyhetsarkiv / Support för Sesam och Visma webSesam under sommaren

Support för Sesam och Visma webSesam under sommaren

Begränsad bemanning påverkar support och leveranser.

Kom ihåg att skicka in ansökningar för nya Visma webSesamlicenser

Under sommarmånaderna har Hjälpmedelsservice begränsad bemanning vilket gör att icke akuta supportärenden för Sesam och Visma webSesam kan ta längre tid än vanligt. Vi vill därför påminna er om att se över och skicka in ansökan för ändringar av befintliga eller skapande av nya Visma webSesamlicenser för ny personal.

Skicka sommarens alla supportärenden till hjalpmedelsservice.karlstad@regionvarmland.se

Under sommaren är det viktigt att alla supportärenden skickas till Hjälpmedelsservice gemensamma mejl, hjalpmedelsservice.karlstad@regionvarmland.se, för att säkerställa att alla ärenden blir hanterade.

Leveranstider kan vara förlängda

Hjälpmedelsleveranserna planeras gå som vanligt från Hjälpmedelsservice men på grund av sommarsemestrar hos våra leverantörer kan leveranstiderna påverkas.

Trevlig sommar önskar Hjälpmedelsservice!