Region Värmland logga
Tre kvinnor i en mässmonter.

Kom och besök Region Värmlands monter under Företagssalongen.

Region Värmland lyfter företagsstöd på Företagssalongen

Den 8 september deltar Region Värmland på Företagssalongen på Elite Stadshotell i Karlstad. I montern får besökarna veta mer kring vilka stöd som regionen erbjuder värmländska företag.

På plats i Region Värmlands monter finns personal som kan förklara vad varje typ av stöd innebär och vilka kriterier som gäller för att ta del av stödinsatser.

– Vi har många olika erbjudanden för det värmländska näringslivet och Företagssalongen är en bra och viktig knytpunkt där vi kan träffa företagen direkt, säger Maria Lindeberg som är projektledare för Miljödriven tillväxt.

Föreläsning om hållbart företagande

För dig som vill få bättre kännedom om ditt företags resursförbrukning, öka värdet på ditt företag och stärka din konkurrenskraft finns möjlighet att under dagen få en introduktion till Region Värmlands seminarieserie Hållbart företagande.

Tid: Klockan 13.20
Plats: Esias Tegner, plan 3

Det går att förboka sin plats till föreläsningen via maria.lindeberg@regionvarmland.se eller 010-833 11 18

Under hösten arrangeras träffar på olika platser i Värmland där projektet Miljödriven Tillväxt i Värmland erbjuder företagare att få personlig vägledning med erfarna miljökonsulter.