Till startsidan
Till startsidan
Vårdgivarwebben / Nyhetsarkiv / Sommarsupporten kan ta något längre tid än vanligt

Sommarsupporten kan ta något längre tid än vanligt

Förbered önskade förändringar och ansökningar av licenser redan nu. Under sommarmånaderna har hjälpmedelsservice begränsad bemanning vilket gör att supportärenden som inte är akuta och gäller Sesam och Visma webSesam kan ta längre tid än vanligt.

Vi vill därför redan nu påminna er om att se över och skicka in ansökan för ändringar av befintliga eller skapande av nya licenser för ny personal. Hantering av licenser prioriteras inte under sommaren och inga nya licenser skapas under vecka 29-31.

Supportärenden skickas till vår gemesamma mejladress

Under sommaren är det viktigt att alla supportärenden skickas till hjälpmedelsservice gemensamma mail för att säkerställa att alla ärenden blir hanterade.

E-post: hjalpmedelsservice.karlstad@regionvarmland.se.

Leveranstiderna kan komma att påverkas

Hjälpmedelsleveranserna planeras gå som vanligt från hjälpmedelsservice men på grund av sommarsemestrar hos våra leverantörer kan leveranstiderna påverkas.

Hjälpmedelservice håller stängt vecka 30

Under vecka 30 är hjälpmedelsservice helt stängt vilket medför att inga inköp kommer att göras och endast akuta supportärenden hanteras.

Trevlig sommar önskar Hjälpmedelsservice!

Sidan uppdaterad

Hjälpte sidan dig?

Kontakta Region Värmland

För dig som är patient

Region Värmlands webbplats