Till startsidan
Start /Nyhetsarkiv /Vi åker på mässa – ses vi i Göteborg?

Observera att nyheten publicerades för över sex månader sedan. Information kan därför helt eller delvis vara inaktuell.

Vi åker på mässa – ses vi i Göteborg?

20–22 november hittar du Region Värmlands folkhögskolor i monter C00:09 på mässan Kunskap och framtid.

Välkommen till vår monter C00:09

Förutom popcorn hittar du inspiration till massa olika utbildningar för dig som vill skaffa gymnasiekompetens, yrkesutbilda dig eller utveckla ditt intresse inför högre studier.

Vi har även en tävling med vina finster.

Hoppas vi ses!