Start /Res med oss /Res kollektivt till jobb och skola

Res kollektivt till jobb och skola

Här har vi samlat tips på hållplatser och linjer till några av alla de arbetsplatser och lärosäten som finns i Värmland.

Karlstads universitet
Karlstads universitetSom student kan det vara bra att hålla koll på de mest användbara linjerna till universitet och campus.
Region Värmlands kontor
Region Värmlands kontorHär hittar du hållplatser och linjer till många av Region Värmlands kontor dit du kan resa våra bussar och tåg.
Sjukhus, vårdcentraler och mottagningar
Sjukhus, vårdcentraler och mottagningarHållplatser och linjer till många av de vårdinrättningar som finns i Värmland dit du kan resa våra bussar och tåg.
Centralsjukhuset Karlstad
Centralsjukhuset KarlstadFör dig som reser till och från Centralsjukhuset har vi en tät trafik.
Region Värmlands folkhögskolor
Region Värmlands folkhögskolorHållplatser och linjer till många av Region Värmlands folkhögskolor.
Ikea
IkeaJobbar du på Ikea? Härligt, då har du goda möjligheter att ta bussen till jobbet.