Region Värmland / Nyhetsarkiv / Vinna eller försvinna? – Hur växer Värmland hållbart?
Blå och lila bakgrund med texten Vinna eller försvinna? och 10 maj

Skriv gärna en trevlig bildtext. Glöm aldrig bildbeskrivingstexten.

Vinna eller försvinna? – Hur växer Värmland hållbart?

Den 10 maj är det dags för den fjärde delen av konferensserien Vinna eller försvinna?. Denna gång är det fokus på hållbarhet.

Hållbart företagande, hållbar finansiering, hållbar export, hållbara platser och hållbar jämställdhet. Det är några teman som lyfts på den fjärde delen av Region Värmlands konferensserie Vinna eller försvinna?.

Vid detta tillfälle är fokus på hållbar utveckling som ett sätt att möta aktuella samhällsutmaningar – det handlar om att vinna eller försvinna.

Under dagen får deltagarna lyssna till flera spännande föredragshållare med expertkunskaper och får ta del av erfarenheter från företag och organisationer som lyckats med sitt hållbarhetsarbete.

Programmet för dagen är inte helt bestämt ännu men boka in den 10 maj i kalendern redan nu.

Varmt välkommen!

För mer information och kontakt

Anna Stålhammar, projektledare Verksamt Värmland
010 – 833 10 28

Eva Lingwall, projektledare Hållbara Värmland

010 – 833 10 96

Vinna eller försvinna är ett samarbete mellan Region Värmlands projekt Verksamt Värmland och Hållbara Värmland. Genom Vinna eller försvinna ger vi företagsfrämjare, företag och tjänstepersoner inom offentlig verksamhet nya verktyg och perspektiv inom jämställdhet, mångfald och hållbarhet – som bidrar till ett starkare värmländskt näringsliv.

Bilden föreställer Europeiska regionalfondens logotyp