Start / Om regionen / Mänskliga rättigheter / Wermland Pride 2024 / Dela din upplevelse under Wermland Pride
Regnbågsfärgad banderoll med texten: En region för alla.

Dela din upplevelse av oss!

Under Wermland Pride 2024 ligger Region Värmlands fokus på att fånga in din upplevelse av hur du blivit bemött i våra verksamheter. Här kan du lämna ditt bidrag!

Identifierar du dig som hbtqi-person? Då vill vi veta hur du har blivit bemött av oss inom vården, tandvården, kollektivtrafiken eller folkhögskolorna. Berätta gärna om något särskilt tillfälle och var så konkret som möjligt. Vad var det som gjorde att det blev bra eller dåligt?

Hjälp oss bli bättre

Inspelen ska användas när vi internutbildar personal och göra oss bättre. Ditt bidrag tas emot av hållbarenhetsheten som arbetar strategiskt med mänskliga rättigheter. Observera att det inte blir en formell anmälan. För att göra en sådan vänder du dig till Patientnämnden.